2018

REGATY BLUE HORIZON, CZARNOGÓRA
                                                                                                                                    22 wrzesień

To były wspaniałe regaty, równie wspaniałe zatoki, krystaliczna woda, krystaliczna woda, przepyszne jedzenie, niesamowite widoki Zatoki Kotorskiej. Były też wyzwania, jednym słowem – przygoda! Tak można podsumować nasz przedpremierowy rejs. Pogoda dała nam okazję do sprawdzenia możliwości żeglarskich i manewrowych. Było magicznie! Dziękujemy wszystkim załogom za udział 🙂

2019

COROCZNE SPOTKANIE BLUE HORIZON, SOPOT
                                                                                                                                     4 styczeń

Tym razem spotkaliśmy się w gronie przyjaciół i znajomych w urokliwym,  poza sezonem, Sopocie. Przez kilka dni wspólnie spędzaliśmy czas planując tegoroczne regaty pod banderą Blue Horizon oraz ciesząc się gościnnością Hotelu Sheraton. Dziękujemy wszystkim za obecność i aktywny udział w zajęciach „dodatkowych” prowadzonych do wczesnych godzin porannych 🙂

ROZPOCZĘCIE SEZONU ŻEGLARSKIEGO, CHORWACJA
                                                                                                                                    27 Kwiecień

Przedłużamy weekend majowy i tym samym rozpoczynamy sezon żeglarski na Adriatyku. Tak nam się spodobało, że zostaliśmy do 4go maja na urokliwych wodach Chorwacji.

REGATY O PUCHAR OBROŃCÓW WESTERPLATTE
                                                                                                                                       31 sierpień

Wystartowaliśmy w 4 biegach regatowych o Puchar Obrońców Westerplatte oraz Poczty Polskiej na legendarnym jachcie IMOCA60 „Globe”, pod dowództwem Zbyszka Gutkowskiego .

REGATY BLUE HORIZON, CHORWACJA

28 wrzesień

Niesamowite i wspaniałe emocje towarzyszyły nam w trakcie rywalizacji na Morzu Adriatyckim. Walka była bardzo, bardzo zacięta! Bardzo dziękuje wszystkim załogom za zaciętość w trakcie zmagań, za zachowanie fair play, za zaangażowanie i dobrą zabawę!

ROLEX SYDNEY HOBART YACHT RACE

26.12 – 02.01 2020

Jedne z najważniejszych regat świata, czyli regaty Sydney – Hobart na jachcie MASERATI  ITA70. Atmosfera na miejscu była niesamowita. Wszyscy żyli tym wydarzeniem, a załogi i kibice świętowali do samego rana. Pomimo rożnego rodzaju przygód ostatecznie ukończyliśmy regaty na 12 pozycji. Jesteśmy dumni z całej załogi. Każdy dawał z siebie jak najwięcej. Tylko dzięki silnej pracy zespołowej, jako załoga udało nam się osiągnąć ten rezultat .

2020

SPOTKANIE BLUE HORIZON, JASTRZĘBIA GÓRA

03 styczeń

To właśnie 3go stycznia rozpoczęła się 3 edycja corocznego spotkania Blue Horizon. Następnego dnia odbyła się prezentacja, dotycząca planów regatowych na ten rok w hotelu Primavera w Jastrzębiej Górze.

SPOTKANIE BLUE HORIZON, BIZNES POD ŻAGLAMI, PROUDCUBE, CHORWACJA

1 lipiec

Spędziliśmy fantastyczne 3 dni na morzu . Pogoda była idealna. Mieliśmy pełne wiatru żagle każdego dnia. Mieliśmy też okazję poznać się bliżej z ekipą firmy Biznes Pod Żaglami oraz PROUDCUBE, z którymi mamy zaszczyt współpracować. Dziękujemy załodze za obecność i prace którą wykonaliśmy przez ten czas!

REGATY BLUE HORIZON x PROUDCUBE, GRECJA

19 września

Tygodniowe regaty w Grecji z ekipą Blue Horizon i PROUDCUBE. Zacięcie załóg w zawodach było duże, każda załoga wykonywała swoje zadania by przybliżyć ich do wygranej. Przez całe regaty zmagaliśmy się nie tylko z trudnościami na wodzie, ale także umysłowymi i fizycznymi, które miały wpływ na końcowy wynik. Było nam niezmiernie miło gościć Was wszystkich pokładzie. Przede wszystkim jesteśmy dumni z was za wzięcie udziału we wspólnej rywalizacji na wodzie, a także za tworzenie świetnej atmosfery. Dziękujemy także firmie PROUDCUBE za udział i partnerstwo w tych regatach. Biorąc udział w zawodach mieliśmy przyjemność pokazać wam od pokładu jak wygląda żegluga.

ROLEX MIDDLE SEA RACE, MALTA

17 październik – 21 październik

To 41 edycja RMSR. Mieliśmy zaszczyt wystartować w tym wyjątkowym wyścigu w kategorii wielokadłubowców, jako ekipa UlitmEmotion2. Udało się zająć nam 3 pozycję! Wyścig zajął Nam 2 doby 23 godziny i 105 minut. To był bardzo emocjonujący czas.

2021

REJS STAŻOWY, CHORWACJA

Na morze wyruszyliśmy z Biogradu na Moru i kierowaliśmy się na południe. Przez cały tydzień towarzyszyła nam piękna pogoda i cudowne widoki. Na rejsie, oprócz nabycia dużej dawki wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu żeglarstwa, udało nam się również sporo zwiedzić.

Byliśmy między innymi na wyspie Lastovo, gdzie odnaleźliśmy totalny spokój, brak tłumów oraz przepiękną przyrodę. Odwiedziliśmy również wyspę Hvar i jej pozostałości po dawnych twierdzach oraz zmierzyliśmy na wyspę Biševo, gdzie znaleźliśmy magiczną Błękitną Jaskinię. Oprócz tego „wywiało” nas na wyspę Iž oraz zatokę Telašćica, gdzie na klifach podziwialiśmy niezapomniany zachód słońca. Ostatecznie nasz rejs zwieńczyła wizyta w Zadarze. To tam mogliśmy podziwiać zjawiskowe organy morskie, które aby grać wykorzystują wiatr i fale.
To był niezapomniany rejs i już nie możemy doczekać się następnych rejsów!